CONTACT

Complaints and Suggestions

Complaints or suggestions telephone number: +51 (01) 513-3864. Opening hours: Monday to Friday from 9 am to 6 pm. Each and every one of our airport facilities, has an informative module for the Attention Procedure of claims and the Complaints Book, which is in a visible place next to the entrance to the Boarding Room. Likewise, we have posters and orientation displays in the Customer Service office.

    • Reglamento de Atención de Reclamos y Solución de Controversias de Ositran
      Reglamento de Atención de Reclamos y Solución de Controversias de Ositran
    AdP
    04/01/2016
    • Reglamento de Atención y Solución de Reclamos de Usuarios de Aeropuertos del Perú – AdP
      Reglamento de Atención y Solución de Reclamos de Usuarios de Aeropuertos del Perú – AdP
    AdP
    25/10/2011
    • Flujograma
      Atención de Reclamos
    AdP
    01/07/2020
    • Formulario de Registro
      Reclamos y Sugerencias
    AdP
    01/07/2020